tisdag 23 mars 2010

Shoppar-glädje!

Tänk att man kan känna sig så tillfredställd av att köpa saker! Ja, jag vet att saker inte betyder allt här i världen men ett Mac läppgläns betyder ändå mycket. Det var det jag köpte för månadens sista slantar och jag kan berätta att DET VAR DET VÄRT! Ibland måste man muntra upp sig lite. Speciellt när det är mulet och grått ute. Det är OK att unna sig lite då och då! (Färgen heter Boy Bait, om någon vill veta, och är underbar.) Jag införskaffade även L'Oreal Studio Secrets nya primer som ska bli spännande att testa. Den sägs trollabort skvanker i huden. Vet inte hur mycket jag tror på det men det återstår att se.

Ikväll är det dags för en av mina nya favorit serier, Cougar Town! Courtney Cox är underbar i rollen som Jules, den nyblivna singel mamman och 40. Underbart roligt!


Nu är det dags att kolla på Biggest Looser och laga middag. Idag blir det kyckling med någon sås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar