torsdag 22 april 2010

I'm on a roll here people!

Ibland känns det som att livet leker! Har snart avlutat min praktik för den här gången och jag tycker att det har gått helt okej faktiskt. Jag har haft praktik i två veckor nu och det har varit jobbigt men ändå riktigt roligt. Nu är det bara sviterna kvar av praktiken det vill säga själva uppgifterna/analyserna som ska skrivas och redovisas. Mindre kul men det måste ändå göras och jag har bra underlag till dem!

Annat som också har skett är att jag fått sommarjobb på IKEA! Japp, utan att riktigt försöka (eftersom jag inte trodde att jag skulle få jobbet) så gick det vägen och hyran kan plötsligt betalas i sommar också. Härligt tycker jag! E har jobbat nu i vår och har nog samlat ihop en del och med en inkomst i sommar så kanske vi inte behöver ta alla våra sparpengar till mat och hyra. Det är en Manchester resa som det sparas ihop till. Skulle vara kul att komma iväg dit någon gång!

Helt enkelt så betyder detta ingen oro inför sommaren! Mitt nya måtto är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar